6.1.14

Det där knät och den där handen..

Han sa att om vi har tur så kan jag börja springa lite om en månad.
Om det går bra så tar det 2,5 månad.

Han bad mig räkna med 2,5 månad innan jag kan köra crossfit.
Jag trodde jag skulle börja gråta.
Vissa dagar känns bättre- andra mindre bra..!

Imorgon på självaste 25 årsdagen ska jag tillbaka till läkaren med min handled.
Så där behöver jag också att ni håller tummarna- jobbet "hotar" med att jag ska börja skruva 1 mars. Gör jag det har jag en pajad handled för resten av livet. 
Hjälper mycket mot min ångest, haha ! 

Fördelen med handen att den inte gör konstant ont.
Utan vrid och okontrollerade rörelser är nu problemet- så det är inte så stort problem på gymmet, värre är det i vardagen och om jag skulle börja skruva igen.
Så ja- håll tummarna liiite till bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar