15.2.13

Pain in the ass eller motivation?

Min mening är aldrig att skryta.
Jag tycker aldrig att jag, på något sätt är bättre än någon annan.

Anledningen till att jag lägger upp ex att jag har vart på gymmet eller bilder på mig själv, är för att jag vill motivera andra !
Samt att jag är väldigt dålig på att vara nöjd med något jag har gjort (man kan alltid göra det liiiite bättre, dumma tanke!!) vilket gör att om jag säger det "högt" är det lättare att vara just nöjd.

Jag är sjukt nöjd över att jag stod på gymmet 5:45 idag.
Jag är tacksam över att det är fredag.
Och jag är glad över att fina vänner kommer förbi ikväll.
Ju mer positiva tankar desto enklare är det att tänka just positivt.

På insidan av skafferidörren har jag satt en lapp
"Tänk på något positivt,
och säg det högt"

Fånigt?
Testa att säga något du är glad över,
visst småler du lite? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar