30.9.13

Förlåt mina kära läsare

Att jag är så galet dålig på att uppdatera lite normalt !
Jag ser ju att det faktiskt är lite folk som läser ändå.
Eftersom jag har *harkel* svårt att skriva korta inlägg så drar jag alltid ut på att skriva för jag känner inte för att lägga så mycket tid på det.
Kontentan? Att jag inte riktigt har tid första gången jag hade tänkt skriva, sen när det kommer mer jag vill skriva är det ju ännu mer att skriva...?!
Smart va?!

Jag kan iaf i detta inlägg skriva att vi i helgen var i Göteborg hos min underbara syster och hennes fästman.
Och jag kan inte ens beskriva med ord hur fantastiskt det har vart att få vara i hennes närhet.
Vi gick i saluhallar (första gången i mitt liv) letade parkering (lönehelg=sjuuukt mycket folk, kan inte folk hålla i sina pengar?!) gick promenader i lyxkvarter och åt en härlig trerätters.

Igår innan vi åkte hem käkade vi brunch på Skansen Kronan (kan tillägga att vi inte åt mer än en liten kvällsmat den dagen!!) Brunchen var okej, men det var himla fin miljö.

Tack helgen för denna gång.
Du är hjärtligt välkommen tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar