18.4.15

För jag har blivit moster !!

Här kommer en berättelse om hur man på riktigt är syskon utan att faktiskt vara det.

Jag har tidigare berättat om min extra pappa Conny, han jag valde att kalla för pappa när min biologiska pappa gick bort som även han gick bort för två år sen.

Därigenom har jag blandannat en syster som är ett år äldre än mig som bor med sin man i Göteborg, ca 25 mil från mig.

Now to the point !
Jo, i onsdags morse kände jag sån oerhört stark saknadskänsla- alltså sådär så det nästan gör ont i själen för man måste ses typ N U !
Här har vi svaret på det :
Och då ska vi tillägga att vi faktiskt inte hörs sådär jätteofta och att beräknat datum inte är förrän om typ två veckor

Ett stort stort grattis till dessa nyblivna underbara föräldrar- jag älskar er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar