26.4.16

När helger är sådär bra

I fredags stack vi hem tidigare för att bege oss till Jönköping.
Köpa möbler till hall och knoddens rum samt checka läget på Babyproffsen stod på agendan. Även ett matstopp på Pinchos fick det bli!

Lördagen började med småfix, Emil tvättade hojen och la ut den för försäljning (inte min, bara hans ;)) samt tvättade bilen medan jag planterade lite nya blommor vid ingången.
Efter en lång lunch med både mat, tv-serier och nap började vi skruva ihop möblerna vi köpt tills det plingade på dörren.
Utanför stod min extrabror Daniel och hans flickvän- att jag inte smällde av!
Som tur var hann vi skruva ihop ena möbeln och hade marinerat sjukt mycket kyckling vi skulle grilla.
Gravittröttheten har kommit tillbaka så kvällen blev ganska kort- men väldigt mysig!

Söndagen bestod av lyxfrukost innan vårt besök åkte och fortsatte sedan med att skruva ihop den sista möbeln.
En långlunch med samma innehåll som lördagen innan jag tog en sväng med snabeldraken för att sen åka ner till gymmet.

En riktigt bra helg säger jag och magen som gick in i vecka 28 i fredags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar