10.11.15

Man är inte sämre än att man kan ändra sig

Ibland behöver jag få utlopp för alla ord och tankar jag har i min skalle.

Det finns inget som säger att jag inte kan skriva ned dom med en vanlig penna på ett vanligt papper.
Eller i ett helt vanligt dokument på datorn..

Det finns en viss tjusning med att skriva det här, dock kan jag inte riktigt sätta ord på det.
Tanken av att andra kan läsa det?
Att det finns sparat på ett och samma ställe?
Skriver jag det i ett dokument på datorn och inte gör backup på det finns risken att det någon gång faktiskt försvinner.
Jag har trots allt skrivit i olika perioder här sen 2007- och ibland kan det vara "kul" att läsa om hur man tänkte då och vad man åstadkommit sen dess.

I vilket fall- jag välkomnar mig själv och er tillbaka till min utsides "perfekta värld" fast där insidan lever sitt egna lilla liv.

1 kommentar: