31.1.16

Frekvent bloggande

Jag tänkte seriöst jag skulle blogga lite mer.
Sen hände saker i livet som var för personliga att ta upp här och poff så har det nu gått 2,5 månad.

Även att examen är inom en armlängds avstånd känns det sååå långt borta.
På fredag skriver jag min sista salstenta, sen är det två kurser kvar innan jag ger mig ut på praktiken- och det känns så skrattretande långt kvar.
Även att det handlar om 6 veckor.

Jag är inne i en liten downperiod just nu.
Behöver massa kärlek från alla möjliga håll, men är tydligen för kräsen och tycker inte jag får tillräckligt. Hur hemskt det än låter är det känslan jag har. Man blir väl behandlad så som man behandlar andra vilket leder till att jag känner mig som en allmänt kass människa. Mycket är säkert vädret och det faktum att jag inte "kan" leva mitt liv som jag "vill" så jag hoppas att det blir bättre bara jag får skriva av mig lite ;)
Jag är en person som analyserar, och jag gör det på tok för mycket, såpass mycket så det stjälper mig mer än det hjälper.

Egentligen så har jag inga problem- det är jag själv som skapar dom, i mitt lilla huvud.
En ON/OFF knapp hade vart precis det jag behöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar