12.1.17

Alltid samma visa- men skam den som ger sig

"Jag ska bli bättre på att blogga"
"Nu ska det inte dröja så länge innan jag skriver igen"

Ja hur många gånger har det inte låtit så?!
Men sen kommer livet emellan och så får det väl vara.

Det har ju hänt en del sen sist om man säger så
- En resa till Barcelona
- Jag har tagit examen
- Vi har fått Ellen
- Vi har köpt husvagn



















Och massa som hör där till.

Jag hade tänkt (läs; om jag prioriterar att skriva) berätta lite hur:
- jag upplevde förlossningen
- dom första månaderna sett ut som mamma
- introduktionen av mat till Ellen  skett
- nedtrappningen av amning funkat
- jag kom igång med träning efter förlossningen
mm

Jag hoppas verkligen jag får ro att skriva- jag tycker det är skönt att skriva, hoppas ni vill hänga med. Även denna gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar